Kαταφεραμε το ακατορθωτο, πηγαμε τουαλετα στην προηγούμενη εξεταση της Κυριακη! Οσο
αυτονοητο κι αν ακουγεται αυτο, στις εξετασεις της συγκεκρημενης καθηγητριας
ισχυει ο κανονας "εισαι υποπτος για αντιγραφη μεχρι αποδειξεως του
αντιθετου". Αυτο εχει ως αποτελεσμα κανενας φοιτητης/τρια να μην μπορει να
παει στην τουαλετα, με την προφαση της αντιγραφης και της
"υποβαθμισης" της εξετασης, εκτος κι αν δεχθει μια "ειδικη"
μεταχειριση του γραπτου του/της. Στην προηγουμενη εξεταση του μαθματος Συνηθεις
Διαφορικες Εξισωσεις θεωρησαμε οτι ειναι σωστο να διαμαρτυρηθουμε για την
απαραδεκτη σταση της συγκεκρημενης καθηγητριας και απαιτησαμε το αυτονοητο,
δηλαδη ο καθε φοιτητης/τρια να πηγαινει στην τουαλετα ελευθερα χωρις να
υπαρχουν κυρωσεις. Απεναντι στην παρανοικη αντιμετωπιση των φοιτητων απο την
κ.Κυριακη, που αν ειχε την δυνατοτητα θα εκανε μεχρι και ταυτοποιηση DNA για να δει ποιος ουρησε οντως (ή ποιος
ανοιξε σε 2 λεπτα το Boyce Diprima!), ημασταν προετοιμασμενοι και μοιρασαμε
ενδεικτικα ουροσυλλεκτες στους φοιτητες για την διευκολυνση του εργου της
αξιαγαπητης κ.Κυριακη, αναδεικνυοντας την γελοιοτητα αυτης της καταστασης.
Για κακη μας τυχη
η κ.Κυριακη απουσιαζε απο την εξεταση του μαθηματος και δεν μπορεσε να
εκτιμησει την συνεισφορα της Αν.Αρ.Πα. στην αναβαθμιση του τροπου αναγνωρισης
των "εγκληματιων" φοιτητων. Παρολα αυτα η αντιδραση του κ.Γκιντιδη,
που εναρμονιζεται πληρως με την αποψη της κ.Κυριακη, ηταν η ειρωνεια και η
απονομιμοποιηση της παρεμβασης μας στον ΦΣ, αναφεροντας χαρακτηριστικα οτι
"η συμπεριφορα μας ειναι αντιακαδημαικη". Για να ξεκαθαριζουμε ομως
καποια πραγματα: αντιακαδημαικη ειναι καθε συμπεριφορα καθηγητη που αυθαιρετει
εις βαρος των φοιτητων του, αντιακαδημαικη ειναι η αντιμετωπιση της κ.Κυριακη,
που λογο της εξουσιας της πανω στους φοιτητες, τους μεταχειριζεται ως συμμοριτες
και κατα προεκταση αντιακαδημαικη ειναι η σταση του κ.Γκιντιδη που συμμεριζεται
και υποστηριζει εμπρακτως ενα παρανοικο καθεστως εξετασης. Επειδη ομως ο ΦΣ
Σεμφε δεν ξεχνα το παρελθον ορισμενων καθηγητων (βλεπε κ.Κυριακη), δεν
δεχομαστε καμια πολιτικη κριτικη απο αυτους που εχουν καταπταιστη σταση
απεναντι στους φοιτητες στηριζοντας αλλαγες που αντιτασσονται στα συμφεροντα
των φοιτητων, οπως η θεσμοθετηση των πιστωτικων μοναδων, που επιδιωκουν διαρκως
την καταργηση της επι πτυχιω εξετασης, που εναντιωνονται στις συλλογικες
αποφασεις των φοιτητων και καταληγουν σε ακραιες πραακτικες που προαναφεραμε.
Το παραπανω ζητημα αφορα και επηρεαζει ολους τους
φοιτητες και ο μονος τροπος οριοθετησης τετοιων πρακτικων ειναι η συλλογικη
αντιμετωπιση αυτων των καταστασεων. Ο καθενας θα πρεπει να ειναι σε θεση να
υπερασπιζεται τον συμφοιτητη του και να
μην ανεχεται τετοιου ειδους καψονια απο την καθε Κυριακη. Απεναντι στον
κανιβαλισμο και στην εξατομικευση που μπορει να μας επιβαλει ο καθε καθηγητης
με τετοιου ειδους συμπεριφορες, oπως την στοχοποιηση του καθε φοιτητη κατα την διαρκεια
της εξετασης για τον οποιοδηποτε λογο. Εμεις
οφειλουμε και να δειχνουμε την ανιδιοτελη αλληλεγγυη μας προσ τους συμφοιτητεσ
μας αλλά το βασικότερο να αντιτειθομαστε σε τετοιεσ αυθερετες πρακτικες
καθηγητων γιατι ειναι κοινο συμφερον ολων μας. δεν πρεπει να αφησουμε τετοια
στρατιωτικά καθεστωτα εξέτασης να γινουν κανονικοτητα στην ΣΕΜΦΕ
οσο και να το επιδιωκουν διαφοροι καθηγητες και να διεκδικουμε ανθρωπινους
ρυθμους σπουδων για ολους τους φοιτητες.